ListenLea

Alla inlägg under augusti 2012

Av ListenLea - 31 augusti 2012 06:46

Vaknade nästan nyss, och tycker att det är ovanligt mörkt i rummet....

Konstig! !!??

Det ser ju ut som stora åsk moln på himmeln.. Måtte det inte åska idag med :p

YT

Av ListenLea - 29 augusti 2012 21:17

Av ListenLea - 29 augusti 2012 20:59

Det var längesen, men nu står jag på fötter igen ! Du har gjort mig glad varje dag i hela mitt liv !

Du hade något extra som ingen annan hade ! Jag gillade dig för den du var ! 

 

Varje sekund räknades i mitt liv !. Jag kunde inte vara utan dig ... Men nu vet jag .. Att du var den bästa jag hade träffats ! I Miss You ! <3 

 

Du kommer alltid att finnas där för mig ! Fidde ! <33

 

 

Av ListenLea - 28 augusti 2012 17:20

Sorry alla läsare! Min mobil har varit helt knäpp den senaste tiden, så jag har inte bloggat så mkt!!

Men... Jo skolan har ju börjat :) lite skönt att ha något att göra och visa vad man har lärt sig under lovet och lite sånt. Jag har ju visat för min lärare att jag försöker hjälpa till, lämna lappar i tid och sån!

Jag har ju valt tyska som mitt B-språk, och det är rätt så lätt tycker jag.....

Det roliga är att vi har hk, B-språk och musik på Göinge :D och så får jag gå ner till skolan ist för att åka till Glimåkra och sen ta bussen till Broby igen :/ lite onödigt!

Så imorgon så ska jag träffa sibbhultarna och Göinge :)

Jaja :-* å kram listenlea <3

Av ListenLea - 21 augusti 2012 20:39

Jag har tänkt.. Nu när jag inte har så mkt att göra på morgonen till skolan .. Så kan jag blogga innan jag går ner till bussen ! Kanske blir lite jobbigt men ni ska iaf få dagens outfit !


Så jag börjar imorgon, så får ni säga till när jag glömmer att lägga upp outfiten....... Jo, om ni vill kan jag länka er blogg här ! ( men det är om jag tkr att den är bra )


Så ses senare ! :* å kram listenlea !

Av ListenLea - 20 augusti 2012 22:53

Har slarvat med inlägg igår och idag... Fy! Nej men, jag har färgat håret! :) till brunt. Skit fint tkr jag... För jag har haft brunt innan.


Jo, idag så åkte jag, steffie och Matilda till ivö! Jätte mysigt. Ni borde åka dit och bada!


Mer blir imorgon! PS! Imorgon börjar skolan! Lite glad är jag men ändå inte :( jaja puss å godnatt

Av ListenLea - 18 augusti 2012 23:37

Irriterande är du när man inte hittar sitt nattlinne! ! Åker till sthlm & sen hittar man inte sitt nattlinne! Blir arg faktiskt:(

Av ListenLea - 18 augusti 2012 12:55

Nu är vi påväg hem från sthlm! Jätte kul har jag haft med många nya vänner! Första Dan gick vi till slottet och tittade rundor.. VakterNa var jätte läskiga tyckte jag :S eftersom Linnéa hade berättat att om man gick nära de, då petade de på en! Det var drf jag var rädd för dem ;)


Igår så var vi på gröna lund och åkte lite... Vi åkte först kvasten, och den var rolig, men jag var rädd för att jag skulle slå i fötterna i huset och i golvet :D xD


Jet Line var oxå rolig! Köpte en nyckelknippa med mig och Linnea på. Sen så tvingas jag att åka twister :/ och jag hade hört att den var en balder sårt... Så jag vägrade lite först.. Men sen så ve den inte så farlig som jag trodde :)


Vi åkte extrem med några killar.. Elliot och hans kompis. Vet inte vad han heter men de var jätte snälla :)


Sen åkte vi hem till Linnéa och sov hos henne... SAKNAR HENNE REDAN!


Så just nu åker vi hem, vi stannar till vid en ridsports butik tror jag. Men jag ska nog skriva mer sen ;) puss <3

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards