ListenLea

Alla inlägg under oktober 2012

Av ListenLea - 31 oktober 2012 10:11

Som alla vanliga onsdagar så åker jag till Muppie och rider. Hoppas att de e tårt i marken, då får man hoppa lite ;)

I torstest så handlade jag skor :) ett par varma vinterskor och ett par klackar( chil klack).

Får snart sticka ner till bussen. Ska hämta lite grejer hos Steffie! Men många pussar och kramar / listenlea<3

Av ListenLea - 22 oktober 2012 21:26

Jag vill ha en minskin! Det e en katt utan päls, helt naken! De ser ut som en kattunge hela livet! As söta! Slå upp det om ni inte vet vad det är för katt...

Jag har såldt kakor för mer än 400kr :) rätt bra faktiskt! Ska nog sälja lite på skolan med :) plus att SvT var hos våra grannar :3 men de filmade inte oss :'(

Jag brukar få sådana ryck ibland att jag måste fixa mig. Jag vet inte varför :/ men jag blev fin tkr jag.

Men ni får ha det så bra! Många kramar och pussar! /listenlea!

Av ListenLea - 21 oktober 2012 21:32

Alltså ser ni min feta finne i ansiktet?

Jaja, var i ishallen idag med maxade Lollo! Hahahahaha, kan medge att hon e grym på skrilor ;) tittade på match sen. Såklart så vann Glimma : D

jag red senare på kvällen. Rätt kul, men jobbigt!

Jaja godnatt<3 ska sova nu många kramar, och särskilt många natta kramar till maxade Louise ;)

// Listenlea

Av ListenLea - 20 oktober 2012 23:55

Ja, mellan mig och Steffie? Man kan säga. Skilda! Vafan ska man göra nu? Kan inte sluta tänka. Den bruden...... Hon var mitt allt! Hon stod vid min sida hela tiden. Ända tills nu! Hur många timmars sömn får man inatt? Ksk 5? Beror på hur mkt och hur länge man ligger i sängen och gråter. Tur att man hat andra vänner! So Hello New World!

Av ListenLea - 18 oktober 2012 07:35

Skola idag. Men det är snart helg. Undrar vad jag ska göra på lovet?"höstlovet".
Jag kan ju inte åka upp till My, för hon jobbar. Å Steffie ska tävla tror jag. Just det! Det e ju halloween Hoppningen! Kan ju se om jag kan vara med på Muppie :) Fast hon är inte igångsatt, men 20-30 cm ska hon klara :)

Ha en trevlig dag! Många kramar & pussar ListenLea <3 !

Av ListenLea - 17 oktober 2012 22:21

Var ju hos lilla mupp idag :) Hon var verkligen jätte duktig! Tur att man har henne och my :)

Lite annat. Innan jag åkte till my så stannade vi på hennes jobb lite. Hahahah! Jag fick ha hennes bänk kamrats svetsar hjälm xD såg ut som ett MIFO! !!

Efter de så hämtade vi Arvid. När vi skulle ut från dagis, så började han gråta. Bara för att jag höll han :P Busunge!

Menmen. Godnatt alla! Många pussar och kramar/ ListenLea

Av ListenLea - 17 oktober 2012 12:56

Sitter nu och väntar på att man ska få gå in till tandläkaren :S Jag gillar inte tandläkaren så mkt men man får ju gå ändå. Kommer prata med de om mina framtänder, de har sakt i 5 år att de ska rätta till sig. Har de gjort de? Nej! Så nu ska jag prata mkt om de, jag vill inte ha snea tänder :(

Men aja. Nu kommer tandläkaren. Så ha en trevlig eftermiddag. Många pussar och kramar ListenLea

Av ListenLea - 16 oktober 2012 20:30

Amen gud ! Ska börja rida muppie riktigt nu, ska få henne i bättre form och att hon orkar mer. Så början av våren så ksk jag ska börja tävla riktigt    Så ska jag ta minst  1 fälttävlan, och tävla mest i dressyr ( hoppning ).


Så vi får se hur det går   


Just nu sitter jag och pratar med en underbar Stockholmare vid namn Linne'a    Vill hälsa henne att hon inte ska glömma att gå upp i tid imörgon ! Själv så får jag sovmorgon till 07.30 xD Kommer ringa dig sen !


Men, imorgon blir det tandläkaren. Slipper halva skoldagen. Och sen blir det att åka ner till Muppe!


Men ha de så bra många nattis pussar och kramar/ListenLea <3

 

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards