ListenLea

Alla inlägg under november 2012

Av ListenLea - 27 november 2012 22:31

Hämtade min hjälm idag! As fin var den! Har nt sätt något finare! Jo Dee har jag, men ändå! Nu sitter den fint uppe på min hylla i rummet :) Ska prov rida i den på söndag! Jippi!

Men nu ska man sova! Många kramar å pussar listenlea

Av ListenLea - 24 november 2012 20:16

Har varit på hööks idag å kollat lite, ska nog dit på måndag igen :) Hittade min lami cell som jag ville ha, men det fans ingen i min storlek..... Så jag köpte en tävlings väska och en sådan där godis som man hänger. Men ingen av muppie eller Berra gillade inte den :p så jag la ner 69 spen på ingeting :@


Nu blir det att titta på Walk the line


Många kramar & pussar / ListenLea

Av ListenLea - 11 november 2012 23:40

Jag e så sjukt kär just nu!!! En kille som e bennes kompis har sakt att han gillar mig till jätte många. Såklart så gillar jag han med! Men, jag har en känsla som inte går att beskriva med ord! Jag ska ju vara med benne imorgon så, får prata med han om det och lite andra grejer!

Många pussar och kramar! / Listenlea

Av ListenLea - 11 november 2012 15:16

Jaha! Då blir det att titta på hockey nu! Glimma mötter Malmö! Men hoppas att glimma vinner nu! Pussar och kramar listenlea

Av ListenLea - 9 november 2012 17:29

Vi tjejer/ killar har en liten för fest till pulsen de har en hälsning till alla!

Steffie: tja tja bloggen , kul med hjul sa käringarNa på tåget,

jag! Ha det bra och va inte dumma ;)

Av ListenLea - 6 november 2012 07:33

Står nere vid bussen och väntar för fullt på bussen. Har ngt emot tisdagar, det e en dryg dag! Vi har slöjd sista timmen och sen går jag ner till minnestions huset. Och äter upp alla kakor ;)

Längtar as mkt tills på lördag! Då är det FF hos Louise+ att det är film kvälle! Det kommer dit några killar men inte lika många som tjejer tror jag :/

Men dagen look e rutig skjorta, och ett par svarta byxor. Allting är från Ellos!

Av ListenLea - 4 november 2012 20:56

Jag har haft ett skönt höstlov. ( hoppas ni oxå har hafft de ). Jag har både haft roligt, tråkigt och lite utegångsförbud :P Aja.... Lång historia ! Har igentligen inte så mkt att säga, bara att vi har skola imorgon och utvs på torsdag :S


Men jag ska nog göra lite läxor nu ;) hej så länge


:*Ä å kramar ListenLea !

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards