ListenLea

Alla inlägg under januari 2013

Av ListenLea - 31 januari 2013 21:39

Gud va roligt jag har haft det idag med Noah! Ska träffa han imorgon med. Asså, hans lillebror! Han e så cool, men jobbig. Satt i soffan med dem och Noah stod bakom mej. Då kommer det direkt! Kan ni inte pussas!? Jag bara.. Eh? Jo? Men inte just nu kanske. Sen satt han där och traggade i sönder oss! Så imorgon kanske det blir en kyss eller 2 ;)

Vi hade studiedag idag, så det är ju rätt skönt. För annars hade vi gått länge.... Så imorgon blir det matte, engelska, idrott och svenska så 4:a lektioner ? Hoppas steffie är i skolan, hon har varit sjuk snart i en vecka :'( för vi skrev romaner till varandra i för går om hur mycket vi betyde för varandra. Det sista jag skrev slutade med att hon blev jätte rörd och grät :') det sista jag skrev var: Du lyser upp dagarna för mej, det är just du som får mej till att stanna kvar på denna plats, det är just du som finns där för mej när jag mår skit! Det är just dej som jag har valt, valt till att få dela mitt liv med! Jag skiter i vad andra säger! Du och jag har något gemensamt! Något som ingen annan har! Jag hoppas att du förstår att jag älskar dej väldigt mycket! Detta är inget jag bara säger/skriver! Jag menar det, från mitt egna hjärta!

Kan säga att jag grät oxå lite ;)

Men nu kalar sängen! Godnatt på er och sov gott! Listenlea

Av ListenLea - 31 januari 2013 11:28

Idag blir det att åka med Josse till bästa sen ska vi ner till UG. ( ungdomsgården) med bästa så menar jag Noah och Alle. Så ska vi vara där typ i en timme sen går vi till UG. Asså det här med pojkvännen är inte min grej.... Det varar typ i en månad och sen är det slut, men jag hittar ju alltid en efter en stund ? just nu så sitter jag och spelar med Josefin. Haha, spelar rally. Hon kom 10 min efter mej ? dutti hon e ? ne, om man skulle ta och göra något innan man åker. Bloggar lite mer senare !! Många pussar och kramar listenlea

Av ListenLea - 25 januari 2013 16:01

Pulsen ikväll ! Så jävla gött! Har saknat alla vänner mm. Bästa av allt e att jag kommer får träffa Ludde igen ?. Håller på att fixa oss nu. Kan ju inte gå ditt och se ut som ett troll ?

Annie fick välja pizza. Såklart blev det kebabpizza..... Jaha. Men det kommer nog bli gott ?

Kommer ta lite bilder och lägga ut sen ? många pussar och kramar // listenlea ?

Av ListenLea - 20 januari 2013 12:49

Jag fyller ju år om 2 dagar. Då bli man 13! Tonåring... Hmmmm så stor redan som pappa säger. Så idag kommer My, Christoffer, Amanda, Arvid, Gustav, Molly, Maria och en till liten som jag inte vet vad den heter ? så mitt rum e städat, musiken e på högsta volym och jag e i ordning ? Då väntar vi på att alla ska komma ! Bilder kommer upp lite senare ! Många kramar listenlea ????

Av ListenLea - 17 januari 2013 14:38

Sitter i skolan nu.... Fy fan, bild. Det känns inte som att de e bild! Vi håller bara på med datorerna. Jätte mycket t bild ?

Satt på toan med Ebba och My. My fick damp och började "knulla" Ebba. Hhaahaha! ASG!

Får fortsätt med lektionen nu. Många pussar och kramar ListenLea

Av ListenLea - 3 januari 2013 02:24

Asså, har ni blivit lovade saker typ som, du får aldrig säga det till någon, men berättar det för halva skolan:( Jag blev lovad massa saker igår men det kom ut direkt :p Och att folk ljuger för en, sen vet man inte vem man ska tro på.... Det hände idag... Litar inte på den killen längre, eller jag har aldrig gjort det :p

Ärlighet vara längst... !

Haha, byt samtalsämne !!!
Red idag, muppie var lite spänd sen raketerna. Men hon var as pigg och konsentrerade sig på allt annat än de hon skulle göra :p till exempel grannens katt ! Hon vill inte gå, hon skulle titta på den hela tiden !! Så jävla jobbigt. Fick hoppa av och skrämma iväg katten. Sen gick hon igen.... Kom en liten bit, sen blev hon rädd för ett träd! OMG så farligt !! Men sen slappnade hon av och gick fint :3

Skriver mer senare idag. :* många pussar och kramar ListenLea :)

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards