ListenLea

Alla inlägg under februari 2013

Av ListenLea - 25 februari 2013 23:59



Lite som har hänt.

Jag har ny kille IGEN. Men det har hållt sej i 1 månad. Han e ju kortare än mej och är ett år yngre. Men jag bryr mej inte. Har börjat på fotboll, men har inte slutat med hästar helt. Asså jag e mer en sådan person som vill röra på sej. Inte baa sitta och vänta. Nej, röra på fläsket. De mår jag bra av :)

I fredags så var det en olycka utanför Kristianstad. 2 killar. Jag kände en av de personerna. Båda dog. Den ena var min kusin. Asså Markus var som en bror för mej. Jag träffade han inte så ofta, men innan, då fanns han där för mej
Dax att sova ? Haha, bäst så :) god natt med er !

Av ListenLea - 1 februari 2013 08:01

Fredag idag! Så jävla gött! Helg imorgon, så jävla gött ;) egentligen så går vi länge måndag, tisdag och torsdagar. Men eftersom det var studiedag igår så gick vi 2 dagar länge, och 2 dagar korta! Kunde det inte varit så hela tiden ??!! När man var liten så ville man till skolan. Nu vill man bara slippa den .... Jag ville gå till skolan när jg gick i 0-2 sen ville jag inte. Vart tog lusten vägen? Men men! Inget att gnälla över ! Jag har ju min fredag ??

Ha en bra dag listenlea

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards