ListenLea

Alla inlägg under mars 2013

Av ListenLea - 31 mars 2013 09:52

Idag blir det att fixa i stallet, rida lite och pyssla! Efter det blir det en runda till Ikea.
Rridpasset idag blir dressyr. Se hur lyssnar på hjälperna.
Men först får man äta frukost :)

Många kramar listenlea <3

Av ListenLea - 31 mars 2013 00:07

Somnade bara sådär i soffan... Vafan har flugit i mej? Jag skulle ju färga håret.. Nåväl. Godnatt på er! Många kramar listenlea! <3

Av ListenLea - 30 mars 2013 19:22

Efter att ha mokat och ridit så e jag äntligen klar :) blev en snabb runda till Willys med ;)
Nu blir det att åka hem och laga mat, undrar vad de blir för något? ;)
Sen slutar vi kvällen med mys framför tven :) <3
Glad påsk alla. Många kramar listenlea! <3

Av ListenLea - 30 mars 2013 16:27

Om man skulle slita sig ifrån soffan och gå ut och rida 1 eller 2 hästar?
Har bog legat här i minst i 2 timmar

Ha de så bra! Många kramar listenlea :)

Av ListenLea - 30 mars 2013 09:48

Har inte bloggat på länge, så jag tyckte att de var dax nu   


Dagen idag blev lite blandad. Skulle egentligen spelat match mot Hjärsås kl 10.30, men eftersom det har snöat så mycket så blev den inställd. Istället så åker man till den goaste ponnyn i hela världen , Muppie  


Ni undrar säker varför jag sa ''match''. Jag har börjat spela fotboll och hoppat av från ridkariären som fälttävlans ryttare.

Men visst kommer jag älska hästar ^^ och jag kommer alltid små rida.


Ni får ha en glad påsk så syns vi    många kramar listenlea 


 

Av ListenLea - 11 mars 2013 12:28

Sitter nere i matsalen med bästa fjortizarna! Haha, pratar om fester och annat skit ?? killarna sitter på andra sidan och pratar om musik... -.- tråkigt.

Lektion snart. Undra vad vi ska ha? Han har inte förberett något alls. Kanske för att de e nationella prov?

Nej, ha de bra !!

(Gott med vatten S?)

Av ListenLea - 7 mars 2013 22:32

De senaste veckorna har inte jag bloggat... Har inte lust till det :/ Min kusin har ju krockat så jag kommer lägga upp lite bilder. Skriver till han varje kväll nästan! Jag vet, låter lite crazy men ändå!

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards