ListenLea

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

No Shet Sharlock?

Av ListenLea - 17 november 2013 21:43

Om man ändå bara kunde göra allt rätt. Vad man en gör fel så ska det ändå bli så jävla rätt... Man ska få kunna göra saker utan att få det där fuck samvetet att man har gjort fel.

 

ÄNDRA SKRIV ÄMNE.

 

Mer en jag som hatar att när man ''redar'' upp bråk på sms och man säger förlåt m.m och det ända man får tillbaka e ett jävla ''okej''. Den personen har väl ändå oxå ett ansvar till att kränga fram ett förlåt, eller? Have I wrong? Okej, om det bara e jag som har gjort fel så behöver den inte, men om det e båda så ska bane mej den andra oxå göra något.

 

- Sluta muppa dej!

- Varför kallar du mej mupp för?

 

Ja, men hallå? Ser du inte vad du håller på med? Kaxa upp dej för inget och tror att du kan göra vad fan du vill när andra e med. Falskare få man leta efter. Jag har sagt till hen 100 gånger att, sluta ändra på dej vart enda gång hen kommer... Så jävla irreterande.

 

Arg? NO SHET SHARLOCK?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ListenLea - 19 maj 2014 11:50

Byter blogg till devote. Den kommer heta listenlea såklart. Kommer lägga upp länken sen:) ...

Av ListenLea - 9 april 2014 22:34

Ellen: Ellen är nog den bästa personen jag känner från önnestad! När jag träffade henne var det som om jag hade känt henne sen födslen. Ellen var min första bästavän på önnestad, å jag tillbringade hela min tid med hennne! Red, sov, träning å i s...

Av ListenLea - 9 april 2014 21:44

Det här med halalslakt i affären. Jag tror det e mer intressantare vart vi har i vår skolmat.. Imorn ska jag gå till skolans matsal å fråga! Visst. Vissa bryr sej inte alls om vad vi har i skolmaten eller är inte ett dugg intresserade om vart den kom...

Av ListenLea - 9 april 2014 12:35

Jag har gjort ett uppdrag till mej själv. Jag är så trött å äcklad på hur dem flesta slaktar vår nötkultur å va vet allt, så jag ska gå ner till affärerna här nere i byn å fråga vart deras kött kommer ifrån. Det är en gåta vart dessa djur kommer ifrå...

Av ListenLea - 7 april 2014 20:54


Sjuk igen. Majgodnes va allt ska vara så svårt. Vaknade 7, kände mej helt väck, tog tempen å där stod 38,4. Gick å la mej å vaknade 15:30.. fick iaf sova ut dem timmarna jag missade mellan lördag å söndag, då jag inte sov alls. så har inte några ...

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Skapa flashcards