ListenLea

Alla inlägg under december 2013

Av ListenLea - 22 december 2013 23:26

Hade precis kommit på fötterna igen och försökt tränga bort allt. Men det tar ju inte mer än en vecka sen har man åstadkommit allt igen. Hamnat i min dåliga svacka bara nu på några timmar och det kommer inte bli bättre förrens det löser sej och jag vet att det e säkert. Eller tills jag rymmer hemifrån igen. Detta går inte, jag undrar egentligen hur jag ska kunna överleva ett helt stelt år till, eller fler.


ni får ha de bättre. ska försöka lösa allt.

Av ListenLea - 9 december 2013 17:54

Jag brukar söka på vardags sminkning på yt. Men jag tänker att en vardags e enkelt! Inte massa ögonskugga och rosche å puder utan bara lite lätt med mascara och om man vill ha något extra på det så lägger man till cayal. Men tjejer nu för tiden ska va så bruna i ansiktet som möjligt och allt. Jag kör med mascara, Eyeliner å cayal. Kankse någon lite cream för att täcka det blåa under ögonen men det e enkelt. FÖR MEJ. Hur alla andra sminkar sej e upp till dem, men lixom rosche, puder å sånt använder jag bara om jag ska på fest om inte ens jag bara använder min vardags sminkning där... Nä, nu e det allt man ska ha i huvet och naglar.


Min åsikt, alla har inte den..

Av ListenLea - 7 december 2013 23:15

Fan va fittiga, omogna alla killar e i 15 års åldern... Fatta inte att jag låg i samma säng som dej, helt ofattbart. Men att sen få reda på att det han å jag gjorde var inget.... blir bara så trött... Lesbisk nästa.

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards