ListenLea

Alla inlägg under oktober 2013

Av ListenLea - 14 oktober 2013 11:38

Jobbigt läge... Mitt huvud säger gå inte till skolan medan min ångest säger gör det.... Hatar ångest. Hatar. Hatar. Hatar. Jag koppla bort huvudet ett tag å litar på min ångest, ses i skolan !

[Bild]

Av ListenLea - 13 oktober 2013 23:21

Vill bara skicka detta just nu. Men jag kan inte. Allt det han ändå har gjort mot mej, det känns bara fel....

Av ListenLea - 13 oktober 2013 22:53

Vafan är det för orättvis värld vi lever i! Tänk, titta på mej, titta på dej, titta på oss!? Ser du inte att jag mår dåligt, du mår dåligt, vi mår dåligt! All den skit vi måste ta varje dag, all den grymma skit får oss att verka som små idioter. "Du är för naiv för att se det, öppna ögonen för fan!" Du kan säga det en gång, 2 gånger men 3:e gången räcker! Du skiter på din egna syster! Du ser inte vad dom händer med henne, du ser bara vad hon gör för fel! Ser du inte att hon mår sämre för varje dag som går!? Ser du inte det? Ser du inte det!? Den som du kallat okänd för dej själv e din syster, och din syster e jag...

Min före detta bror, han står i mitten.... Skam för den som ger sej!

Av ListenLea - 13 oktober 2013 16:14

Att ha det jobbigt, det har sitt pris. Att se att det inte blir bättre, det e jobbigare.. Min "bror" säger att mamma försöker hjälpa mej, men att jag bara måste öppna ögonen. Jag har ögonen öppna fast att jag mår som jag mår. Jag ser vad hon försöker göra, men det kallar jag inte för "hjälp"... Att anklaga mej för att ha tagit vin, det var lågt. Att hota med psyket och polisen, det e inte vad en mamma ska göra. Att se att klassen som jag inte trodde skulle bry sej så mycket om mej, det värmer. Att veta att killarna där har hjärtan, att sitta å gråta för min skull, det e hemskt på ett sätt... Men ändå, det visar att dem har känslor, för mej? Eller ?

Av ListenLea - 9 oktober 2013 13:01

Att sitta å veta hur ens framtid kommer se ut. Det känns inte bra. Den bilden jag har kan ändå vara skön men otrolig längta hem och till skolan. Tror detta kommer gå bra...

Av ListenLea - 5 oktober 2013 12:36

Asså jag pallar seriöst inte mer.. Gillar han verkligen mej så får han visa det. Just nu så känns det inte som det. Jag vet att han har gillat Steffie, och jag tror att han har känslor kvar för henne. Men det e bara som jag tror.. Men så som han tittar på henne och han ler åt henne. När han tittar på mej så får jag en snabb blick sen tittar han väck. Jag vet att jag är den avundsjuka personen, och kan bli lätt deprimerad och ledsen. Det e det som har gjort att jag har gått ut med de, på min arm. När jag har gjort det så känns det bättre på något sätt. Båda e osäkra på varandra och jag vet inte vad han vill. Känns bara så fuck dap! Jag gillar han extremt mycket men hur fan ska jag visa det så han förstår? Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag vill. Jag vill ha han, vid min sida. Jag vill gå till ett förhållande senare i livet. Om några år kanske...kursiv text

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards