ListenLea

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av ListenLea - 13 augusti 2012 22:22

Red ut med Muppie idag.. Så red jag en runda och det jag inte viste var att någon jävel hade lagt gris tråd på marken och spänt den så man snubblar över den. Jaja! Muppie fastnade och fick panik, så hon sprang iväg. Då blev jag jätte arg på henne. För jag trodde att hon blev rädd eller något! Så jag läde henne efteråt... Så fastnade jag, och då insåg jag att det var det hon blev rädd för :-( men nu ligger jag i sängen och både jag och Muppie mår bra :)

Av ListenLea - 13 augusti 2012 12:07

Icdag kommer Muppie hem från ridlägert:-Dt sjukt glad, och hon har varit sjukt saknad! Det första jag gör när hon kommer e att krama hennes mjuka päls! <3

Hon har varit borta i en vecka och 3 dagar.... Hon skulle ha kommit hem i fredags! Men lägret höll på längre:-( hen skickade en bild på Muppie och den som lånade henne... De var då jävla söta ihop så jag blev ledsen:'( om de barnet hänger med och lämnar henne blir jag sur :@ men hon kommer kl 4 med hästlastbilen och sen åker hon hen sent, för my ska träna!

Ni får lite bilder sen på Muppie när hon kommer hit.. :-* o kram<3

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards