ListenLea

Alla inlägg under september 2012

Av ListenLea - 28 september 2012 15:28

Har ju färgat håret igen ( som jag sa i morse) Det blev svart istället!

Så här kommer lite bilder :-)

Av ListenLea - 28 september 2012 07:51

Det känns inte som om det har funnits någon måndag,tisdag,onsdag eller torsdag.. Veckan har ju gått så snabbt :D så idag drar jag ner till affären och handlar mer färg till mitt hår :) Tänkte en mörkare färg denna gången.

Imorn blir det att titta på Steffie när hon tävlar :) Hoppas att hon vinner lätt:c 90 cm för c-ponnys.

Men det kommer bilder på när jag har färgat håret :)

Nu blir det skola. Många pussar å kramar ListenLea <3 :-*

Av ListenLea - 23 september 2012 16:52

Uppdatering .

16:46..... Sitter i soffan med Thea och lyssnar på ett jävla fyllo som viskar en i örat och säger, vontela! Hahahahaha.
-_-' så jävla störd....! Kvällen idag blir att rida kl 18.20 Hoppas jag få ha en ponny! Och hoppas att vi ska hoppa :3 Då blir jag glad!

Som sakt, så chillar jag bara ;)

Många pussar och kramar ListenLea <3 :-*

Av ListenLea - 19 september 2012 22:02

Jag hatar att blogga från mobilen! Den bestämmer orden själva så blir det helt fel i texten:p Så om det står några fel så kommer jag att rätta det så småningom :)

Jaja godnatt! Många godnatt kramar och godnatt pussar ListenLea! <3

Av ListenLea - 19 september 2012 18:00

Fan!!! Jag har inga pengar på mitt kort! Så nu kan jag inte ta mig hem :'( men jag ringde pappa, och han kommer å hämtar mig snart :)

Har varit med Lollo och Tizz idag... Men Lollo stack iväg på konfa sen så jag jobbade på fritids i ca 1h :D As kul! Men fast jag var glad. Så e jag lite ledsen! Har hål i minna favorit byxor! Inte alls kul. Men jag skriver mer ikväll! Många pussar och kramar ListenLea<3

Av ListenLea - 18 september 2012 22:16

Godnatt<3 dags att gå och lägga sig :p men man måste ladda batterierna. Sen gåt man sov morgonen:)

PS! Har städat rummet!

Av ListenLea - 18 september 2012 20:53

Hallå? ! Det e ju fan Göinge imorgon och kag har ett jävla sår i pannan! Det svider och gör ont :( Men det e ju friidrottsdagen på torsdag! Och jag har träningsvärk! Jag vet att jag gnäller med jag kommer satsa allt!

På Göinge så hoppas jag, att jag träffar Abbe! För han och jag ska ta ett bra snack! Men jaja go fika har jag tills torsdag!

Av ListenLea - 16 september 2012 16:37

Snart sticker man och rider på Glimma RF! Hoppas att jag få ha någon som man inte har haft , typ. Jag har ju inte haft Kanalj eller Arrack. För de e så jävla gulliga ! Två B-ponnys, en svart och en fux.. Ja, jag skriver mer sen puss och kram ListenLea !  

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards