ListenLea

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

Augusti inlägg

Av ListenLea - 24 augusti 2013 12:57

NÄ.. Innan idag när jag skulle logga in på LoL, så tydligen var jag bannad.. Va har jag gjort lixom??!!


Sen tar jag fel på när matchen idag, så jag typ tänkte att jag skulle spela match idag när det är imorgon..


jaja... Nya hästar har kommit till ridskolan :) sjukt kul! Ska se om man fick bli skötare på den fina valacken ^^ Det var ett tag sen man red och var ute i skogen och myste med sin häst.. Eftersom Berra & Muppie är utlånade så kan jag inte rida dem. Så jag har bara spelat matcher, varit med kompisar och såklart hällevik.. Har även varit tillsammans med Daniel i 1 månad 3 veckor och 3 dagar ^^ Kärlek till han!


Igår var jag sjukt slarvig O.o Var inne och handlade på morgonen och tydligen glömde jag mitt kort där.. När jag kommer tillbaka efter skolan så hade dem inte mitt kort?? Hahaha.. Tröttnar på mej själv. Ibland ;)


Idag så ska jag bara ta det lugnt, vänta på rätt tillfälle att hämta min laddare hos pappa, vänta på att man ska få spela.. Tror jag får spela imorn.. Vänta på att tiden ska gå snabbare med..


Ni får ha de så bra så skriver jag kanske ett inlägg till idag ^^  

 
 
Nilla

Nilla

31 augusti 2013 21:35

Jag och Ellen är skötare på Kim och Karlo nu :3

http://ridskoleponny.horseworld.se

ListenLea

2 september 2013 21:21

Ja, tyvärr så vet jag redan det?

 
Ingen bild

Nilla

3 september 2013 19:53

Aha, trodde du inte visste.. När jag skrev det alltså x3

ListenLea

4 september 2013 19:41

Haha, jodå! Fick ju reda på det i söndags eller innan tror jag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ListenLea - 19 maj 2014 11:50

Byter blogg till devote. Den kommer heta listenlea såklart. Kommer lägga upp länken sen:) ...

Av ListenLea - 9 april 2014 22:34

Ellen: Ellen är nog den bästa personen jag känner från önnestad! När jag träffade henne var det som om jag hade känt henne sen födslen. Ellen var min första bästavän på önnestad, å jag tillbringade hela min tid med hennne! Red, sov, träning å i s...

Av ListenLea - 9 april 2014 21:44

Det här med halalslakt i affären. Jag tror det e mer intressantare vart vi har i vår skolmat.. Imorn ska jag gå till skolans matsal å fråga! Visst. Vissa bryr sej inte alls om vad vi har i skolmaten eller är inte ett dugg intresserade om vart den kom...

Av ListenLea - 9 april 2014 12:35

Jag har gjort ett uppdrag till mej själv. Jag är så trött å äcklad på hur dem flesta slaktar vår nötkultur å va vet allt, så jag ska gå ner till affärerna här nere i byn å fråga vart deras kött kommer ifrån. Det är en gåta vart dessa djur kommer ifrå...

Av ListenLea - 7 april 2014 20:54


Sjuk igen. Majgodnes va allt ska vara så svårt. Vaknade 7, kände mej helt väck, tog tempen å där stod 38,4. Gick å la mej å vaknade 15:30.. fick iaf sova ut dem timmarna jag missade mellan lördag å söndag, då jag inte sov alls. så har inte några ...

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards