ListenLea

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av ListenLea - 18 juni 2013 18:13

Okej, jag vill ha en Fuck Perfection keps men när pappa fick reda på va de kostade så sa han aldrig i livet ? Står inte barnbidrag för att barnen ska köpa något ? Jag har mitt bidrag för kläder... Varför kan jag inte ta 300kr av de då?


 

Av ListenLea - 18 juni 2013 11:05

Utegångsförbud ?! Du måste skämta med mej?

I 2hela veckor ska jag sitta inne på mitt rum och göra nadá? Han kunde väl varit lite snällare?

Just nu sitter jag och vrål glor in i en svart tv? (Skit kul ni borde testa ^^) Jag kommer Freaka ur?!!!! Och inte nog med det! Jag får inte träffa mina vänner i knislinge?! Tror du att du kan hindra mej? Ha! Där har du fel! Jag kommer åka till knislinge varje da sen!

Jag har redan blivit galen, Eller?

Missade bussen imorse till östanå... Där försvann min dag.. Tänkte ta bussen till knislinge. Har inget busskort med pengar.. Åhhhhhhhhhh!! Saknar världen som den var förr, inga bekymmer med föräldrar och allt!

Får väl se va jag kan hitta på...

Hejdå-lilltå!

Presentation


Do you want a body like me? It's easy, Love food!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

 Eko sheraton är ett engelskt fullblod. han ser ut som en friser här ^^

 

 

Bloggens bok


Ovido - Quiz & Flashcards